Ansatte

Synnøve Søvik Berg
47 år
Stilling: 100 % daglig leder/pedagogisk leder

Utdannet barnevernspedagog og tatt småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk som gir kompetanse tilsvarende barnehagelærer.
Jobbet tidligere i privat barnehage på Grefsen både som pedagogisk leder og styrer i til sammen 18 år, før jeg startet som daglig leder i Skauen Barnehage i januar 2020.

Thea Saltkjelsvik Sveen
30 år
Stilling: 100% pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer med vekt på musikk, drama, kunst og håndtverk.
Har jobbet i barnehage som pedagogisk leder i 9 år, og i 6 av de årene har vært i Skauen barnehage.

Magnus Holen
Stilling: 55% Pedagogisk leder

Har arbeidet i barnehage siden 2015 og ble ferdig utdannet barnehagelærer i mai 2024.
Jobber nå som pedagogisk leder i Skauen barnehage og som pedagogisk leder i Bredtvedt barnehage.

Kine Hansen
Stilling: 90% barne og ungdomsarbeider

Fagbrev i barne og ungsomsarbeider.
Har jobbet i skauen barnehage siden 2014. Har i flere perioder jobbet som pedagogisk leder på dispensasjon.

Marita Solli Grande
Stilling: 100% Pedagogisk medarbeider

Har jobbet i skistua friluftsbarnehage i 10 år, som barnehagemedarbeider. Det siste 1,5 året var jeg pedleder på disp.
Jeg har jobbet som barnehagemedarbeider i Skauen barnehage i 1 år.